سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67279
|
08:26 - 1403/06/31
نسخه چاپی

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

چمن مصنوعی پارک شهر آبدانان افتتاح شد

چمن مصنوعی پارک شهر آبدانان افتتاح شد
صبح روز شنبه با حضور جمعی از مردم و مسئولین، چمن مصنوعی واقع در پارک شهر آبدانان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، صبح روز شنبه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام‌جمعه شهرستان و جمعی از مردم و مسئولین، چمن مصنوعی واقع در پارک شهر آبدانان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 اسدالله چراغی نماینده مجلس شورای اسلامی در سخنانی اهمیت توجه به پارک‌های تفریحی و سرانه فضای سبز هر شهر را برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه لازم و ضروری دانست. وی گفت: این چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و کمیته برنامه‌ریزی تأمین شده است. ما تمام همت خود را برای جذب اعتباراتی که رفاه و آسایش همشهریان عزیز را تأمین کند خواهیم گذاشت.

 ذبیح‌الله دوستی، شهردار آبدانان نیز اظهار داشت: در کنار این زمین چمن، احداث یک استخر روباز نیز در دستور کار قرار دارد که با همکاری‌ها و مساعدت‌های لازم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی افزود: علاوه بر این چمن مصنوعی، پروژه استخر روباز در این پارک همچنان پیگیری می‌شود که نیازمند هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است؛ حدود دو میلیارد آن توسط شهرداری آبدانان تأمین شده است

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد