ایلام بیدار10:01 - 1395/01/24
رئیس اداره دامپزشکی ایلام خبر داد؛

معدوم سازی 1000 کیلوگرم گوشت فاسد در ایلام

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از ضبط و معدوم‌سازی یک‌هزار و 107 کیلوگرم گوشت سفید و قرمز غیر قابل مصرف در شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار ، محمد علی‌رحمی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام اظهار کرد: طی ماه گذشته و با حضور در گشت‌های مشترک با تعزیرات، تعداد یک‌هزار و 396 مورد بازدید از سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌ها، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، ماهی‌فروشی‌ها و سالن‌های غذاخوری توسط کارشناسان بهداشتی این اداره انجام شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام گفت: در این راستا میزان یک‌هزار و 107 کیلوگرم فرآورده‌های غیرقابل مصرف شامل گوشت تاریخ گذشته، غیربهداشتی و فاقد مجوز دامپزشکی، شناسایی، ضبط و معدوم شد.

علی‌رحمی افزود: در این ارتباط 14 مورد پرونده تخلف بهداشتی و صنفی تشکیل شد که به مراجع قضایی شهرستان ایلام ارجاع داده شده است که چهار مورد آنها پلمب شد و 10 مورد نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور حفظ بهداشت سلامت عمومی جامعه، بازرسان بهداشتی فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی در صورت گزارش و یا مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت جدی با افراد متخلف برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/س