سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 1937
|
11:18 - 1391/12/23
نسخه چاپی

ورود "آرمیا و امیرحسین" به آکادمی تنها تقلید و تبلیغ بود+تصویر

ورود "آرمیا و امیرحسین" به آکادمی تنها تقلید و تبلیغ بود+تصویر
تلاش دست اندرکاران شبکه من وتو برای پوشش این دو چهره اما نظر مخاطبان در سایت های اینترنتی چیز دیگری بود، آنها علیرغم آنکه بیننده این برنامه بودند اما بروز برخی از مسائل آنها را درگیر مسائل اعتقادی نمود که به آن باور داشتند!

 

به گزارشایلام فردا،زمان تاسیس شبکه انگلیسی من وتو و نیز تهیه و تولید برنامه های خاص در جهت اشاعه فرهنگ غرب چند سالی است که برنامه آکادمی موسیقی گوگوش که در حقیقت کپی برداری از برنامه های تولید شده توسط شبکه های مطرح خارجی است در این شبکه بروی آنتن می رود.

هرچند که در ابتدا این برنامه به مانند دیگر برنامه های شبکه های ماهواره ای تنها برای جلب مخاطب روند تکراری را در پیش گرفته بود اما با نگاهی به گذشته این شبکه گمان آن می رفت که این برنامه چیزی فراتر از یک برنامه صرفا سرگرمی باشد؛ در سری جدید آکادمی موسیقی گوگوش ورود دو چهره که حرف و حدیث های بسیاری در مورد آنان در میان است بار دیگر دست شبکه من و تو را آشکار کرد.

 

تلاش دست اندرکاران شبکه من وتو برای پوشش این دو چهره اما نظر مخاطبان در سایت های اینترنتی چیز دیگری بود، آنها علیرغم آنکه بیننده این برنامه بودند اما بروز برخی از مسائل آنها را درگیر مسائل اعتقادی نمود که به آن باور داشتند! علیرغم آنکه شبکه من وتو برای ترویج سبک جدیدی از زندگی دینی اقدام به ساخت برنامه های متعددی نموده است اما خوشبختانه همچنان در این حوزه حساسیت وجود داشته و با وجود تلاش دست اندرکاران منحرف شبکه من وتو حتی مخاطبان این شبکه آنجا که پای مسائل اعتقادی و اخلاقی به میان آید از خود واکنش نشان می دهند.

 

گفتنی است این سیاست چندی پیش نیز در یکی از کشورهای مسلمان منطقه پیاده شد و در جریان آن یک دختر مسلمان به بهانه شرکت در مسابقه اقدام به خوانندگی کرد. ساخت کمپین فیس بوکی "تجاوز دسته جمعی به شرکت کننده آکادمی موسیقی گوگوش" و نیز نظرات بسیار مخاطبان در سایت های اجتماعی در خصوص "آرمیا " خود گویای حساسیت در میان آنها است.

 

منبع:ما هستیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب