سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18595
|
07:40 - 1394/11/08
نسخه چاپی

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر/

یادواره سرداران و 250 شهید سیروان برگزار می شود

یادواره سرداران و 250 شهید سیروان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه سیرواناز برگزاری یادواره سرداران و 250 شهید شهرستان سیروان در دهه فجر خبر داد.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازسیروان نوین، "علی غلامی"، فرمانده سپاه ناحیه سیروان اظهار کرد: یادواره سرداران و 250 شهید شهرستان سیروان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این اولین یادواره سرداران و 250 شهید شهرستان سیروان است که برگزار خواهد شد، افزود: این یادواره شنبه 17بهمن ماه، ساعت 9 صبح در سالن 9 دی سپاه ناحیه سیروان با سخنراني "سردار سپهر"  معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در کل سپاه و مداحی حاج سیدمحسن بنی فاطمه و با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و عموم مردم لایتمدار و بسيجيان سیروان برگزار می‌شود.

غلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی است که امروزه با توجه به دغدغههای فرهنگی مقام معظم رهبری باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

وی برگزاری یادواره شهدا را یکی از ابزارهای مقابله با القائات نادرست دشمن دانست و خاطرنشان کرد: یادواره‌ها علاوه بر اینکه موجب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا می شوند، روشنگری جوانان را هم در پی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نگاه تکلیف مدارانه، ولایت مداری در کنار توکل به خدا و ائمه اطهار(ع) از ویژگی‌های مهم شهدا است که ما باید این موارد را الگوی خودمان در جامعه قرار بدهیم، تصریح کرد: امیدوارم با برگزاری این یادواره ها، نسل جوان بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شده و در حفظ آرمان های جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد