سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18541
|
12:00 - 1394/11/05
نسخه چاپی

یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس:

کاندید دولت نبوده و نیستم/سران فتنه عمدا در صحنه فتنه 88 باقی ماندند/رفتار مسئولین برای عدم حضور در مراسم 9 دی غلط است

کاندید دولت نبوده و نیستم/سران فتنه عمدا در صحنه فتنه 88 باقی ماندند/رفتار مسئولین برای عدم حضور در مراسم 9 دی غلط است
موسی میرزایی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان، منتسب بودن خود به دولت را رد کرد و گفت: بنده به هیچ جناح و گروهی وابسته نیستم، هیچ گاه وارد جریانات سیاسی نشده و فقط در خط ولایت و رهبری هستم.

به گزارشايلام بيدار، " موسی میرزایی" از کاندیداهای ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلام رصد،  و در پاسخ به سوالی در خصوص فتنه 88 اظهار کرد:در طول انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی صورت گرفته است که آخرین آنها فتنه سال 88 می باشد.

وی ادامه داد: این فتنه در قالب یک توطئه نرم و جدید صورت گرفت و  دشمنان از شیوه های استفاده کردند که پیش از این در خیلی از کشورهای دیگر جواب داده بود.
میرزایی گفت: غربیها با همین تحلیل به میدان آمدند تا نظام را در سال 88 ساقط کنند که الحمد الله با رهبری های با بینش و محبوب و با بصیرت ملت و همچنین حضور مردم در صحنه این فتنه خنثی گردید.
کاندیداهای ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ایلام افزود:متاسفانه برخی افراد بی بصیرت و نا آگاه و خیانتکار خسارت هایی به کشور وارد کردند ولی مردم با اعتقادات معنوی و حضور خود امنیت کامل را در کشور برقرار کردند و این حیله دشمن شکست خورد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص نقش سران فتنه تاکید کرد: این افراد قطعا سران فتنه هستند،یکی از این افراد هنوز که انتخابات پایان نیافته بود جلوی دوربین ها حضور پیدا کرد و شخصا خود را برنده انتخابات قلمداد کرد و بر طبل تقلب کوبید،این در حالی است که ساز و کار انتخاباتی در ایران اجازه تقلب را نمی دهد اما سران فتنه با جریان سازی رسانه های بیگانه عمدا یا سهوا وارد این صحنه شدند و با وجود نصیحت های رهبری هیچ گاه از مسیر خود برنگشتند.
میرزایی تاکید کرد: این مسیر ادامه پیدا کرد تا اینکه در 9 دی مردم خود به میدان آمدند و با تظاهرات میلیونی شعله های فتنه را خاموش کردند و حتی از تظاهرات های 22 بهمن و روز قدس مردم حضور بیشتری داشتند و در یک روز غیر تعطیل میلیون ها نفر برای دفاع از ولایت فقیه به میدان آمدند.
وی در خصوص عدم حضور مسئولین در مراسم 9 دی تصریح کرد: این رفتار صد در صد غلط است؛ وقتی رهبری می فرمایند خط قرمز نظام ما فتنه 88 است اینگونه رفتارها و بی اعتنایی به این ایام پذیرفتنی نیست.
وی گفت: متاسفانه در استان شاهد بودیم که مسئولین استان در این مراسم حضور نداشتند و این مردود است و به هر دلیلی هم باشد مسئولین باید در صف اول و پرشور در این مراسم حضور پیدا کنند.
میرزایی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا وی کاندید منتخب دولت است،گفت: بنده به هیچ جناح و گروهی وابسته نیستم و از اول انقلاب هم چنین رویه ای را دنبال می کردم،هیچ گاه وارد جریانات سیاسی نشده و نیستم و فقط در خط ولایت و رهبری هستم.
وی تاکید کرد:بنده با افراد تا وقتی ارتباط دارم که در خط نظام و رهبری باشند،هیچ پیشنهادی مبنی بر اینکه کاندید دولت بشوم به من پیشنهاد نشده و اگر هم پیشنهاد شود نخواهم پذیرفت.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد