سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18490
|
07:12 - 1394/11/03
نسخه چاپی

با گذشت 80 روز/

ایلام هنوز از زخم سیل به خود می پیچد + تصاویر

ایلام هنوز از زخم سیل به خود می پیچد + تصاویر
تلاش مسئولین امر جهت بهبود وضعیت عمومی شهر ایلام چشمگیر نبوده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، استان ایلام طی هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه‌ها قرار داشت و امروز بعد از گذشت سال‌های بسیار از اتمام جنگ، چهره جنگ‌زده آن تغییر زیادی نکرده و این دیار همچنان محروم است.

متأسفانه باگذشت سال‌ها از اتمام جنگ تحمیلی، استان مورد بی‌مهری دولت‌های مختلف قرار گرفت و آن‌طور که شایسته مردم بود، به ایلام توجه نشد، استانی که در زمان جنگ داشته‌های خود را از دست داد.
باوجود ظرفیت‌های خدادادی که در ایلام وجود دارد اما به لحاظ زیرساخت‌ها همچنان با مشکل جدی مواجه است به‌طوری‌که به‌رغم وجود سه هزار و ۲۱۴ کیلومتر راه در استان ایلام، این استان حتی یک کیلومتر آزادراه ندارد، استانی که در ایام مختلف سال میزبان سیل زائران عتبات عالیات است ولی امسال و با وجود تردد زائرین میلیونی از ایلام، تابلویی برای راهنمای زائرین وجود نداشت و در دقیقه 90 با داربست و بنر تابلوی راهنمای زائر نصب گردید.
بر اساس این گزارش، اگر از همه بی مهری هایی که نسبت به مردمان این دیار صورت گرفته است بگذریم از چهره جنگ زده امروز ایلام به هیچ عنوان نمی توان گذشت.
اگر برای مدت زمان کوتاهی در شهر گشتی بزنید خواهید دید که منظور نگارنده از ایلام جنگ زده کنونی چیست.
با گذشت 2 ماه و نیم از سیل ویرانگر ایلام، متاسفانه شهر غمدیده  ایلام که پیش از این فاقد مبلمان شهری و زیر ساخت های لازم برای یک شهر پر از نشاط بود، با جاری شدن سیل مخرب ایلام در آبان ماه به شرایطی دچار شد که انگار در ایلام جنگی چندساله رخ داده است؛ اما با وجود مشکلات فراوان به وجود آمده ناشی از این سیل، تلاش مسئولین امر جهت بهبود وضعیت عمومی شهر چشمگیر نبوده و بر همین اساس هم نارضایتی همشهریان را در پی داشته است.
ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری و کلیه نهادهای مسئول در شهرستان ایلام، سایت خبری ایلام پویا جهت بیان دغدغه های مردمی بر آن شد تا گزارشی تصویری از مشکلات و خرابی های ناشی از سیل را انتشار دهد تا شاید تلاش ها در این خصوص بیشتر شود و گرفتاری های مردم مهربان و همیشه در صحنه ایلام که لیاقت آنان خیلی بیشتر از این خدمات است، کمتر گردد.
انتهای پیام/س
 
 
 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد