سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18388
|
07:00 - 1394/10/27
نسخه چاپی

فرماندار دهلران خبر داد/

تشکیل 10 کمیته ستاد دهه فجر در دهلران

تشکیل 10 کمیته ستاد دهه فجر در دهلران
نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر در دهلران برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، امید علی سبزی، فرماندار شهرستان دهلران در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر، با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل یک حادثه بسیار مهم و تاریخی بود.

وی افزود: مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل دو پارامتر اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودند.

فرماندار دهلران بیان نمود: برای هر چه بیشتر باشکوه تر برگزار شدن ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان دهلران کمیته های ویژه ای تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: این کمیته های 10 گانه شامل کمیته بسیج و ایثارگران، دانش آموزی و دانشجویی، ورزش و جوانان، روستایی، اصناف، کمیته فرهنگی، اطلاع رسانی، فرهنگی، فضای سازی، زنان و بانوان و کمیته امنیتی می باشد.
سبزی گفت: بخشداران در بخش های تابعه نیز همین برنامه ها را در بخش های خود اجرا خواهند کرد.
وی با اشاره به انتخابات و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات و صیانت از آراء مردم حق الناس است و بر همه مسئولین واجب است که در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار دهلران با اشاره به لزوم حضور حداکثری همه اقشار مختلف جامعه در انتخابات اضافه کرد: اگر امروز ایران اسلامی در بین کشورهای دنیا از عزت سیاسی و فرهنگی و تمامیت ارضی برخوردار است سر منشأ این دستاوردها انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سبزی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان می بایست نسبت به انجام وظایف دینی، اجتماعی و سیاسی خود در جهت تحقق آرمان های نظام و انقلاب کوشا باشند، خاطر نشان کرد: همه افراد و سلایق سیاسی مختلف که نظام را قبول دارند بایستی با حضور خود در عرصه انتخابات یکبار دیگر اتحاد و وحدت و همدلی خود را به جهانیان اثبات کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد