سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18348
|
07:51 - 1394/10/24
نسخه چاپی

معاون اجتماعی انتظامی استان:

نمايشگاه عمومی آموزش همگانی در ايلام برپا می شود

نمايشگاه عمومی آموزش همگانی در ايلام برپا می شود
معاون اجتماعي فرماندهي از برگزاري نمايشگاه عمومي آموزش همگاني با محوريت پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در آستانه بهمن ماه خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، "محمد رضا نظري" معاون اجتماعی انتظامی استان اظهار کرد: نمايشگاه عمومي آموزش همگاني با هدف فرهنگ سازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اولويت دار استان از سوم بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد.

وي ادامه داد: اين نمايشگاه به مدت يک هفته در محل فرهنگ سراي جوان برپا خواهد شد .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: غرفه هايي به منظور نمايش فعاليت هاي پليس هاي تخصصي در حوزه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در نظر گرفته شده است که به تناسب موضوعات در اختيار رده هاي انتظامي استان قرار خواهد گرفت .

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: اين نمايشگاه در دو نوبت صبح و عصر از تاريخ سوم بهمن ماه برپا است و علاقه مندان مي توانند هر روز از نمايشگاه بازديد نمايند .

وي تصريح کرد: بمنظور بهره مندي دانش آموزان از محتويات نمايشگاه با هماهنگي شهرداري و سازمان اتوبوسراني سرويس اياب و ذهاب در اختيار مدارس قرار خواهد گرفت.

"محمد رضا نظري " ابزار اميدواري کرد: اين نمايشگاه بتواند خانواده ها را در کاهش و کنترل آسيب هاي اجتماعي ياري نمايد.

گفتني است به همين منظور صبح امروز نشست هماهنگي و تعيين غرفه هاي نمايشگاه با حضور نمايندگان پليس هاي تخصصي انتظامي استان برگزار و مقرر شد طي يک هفته مانده به برپايي نمايشگاه غرفه ها تکميل و آماده بازديد شوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد