سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18336
|
11:38 - 1394/10/23
نسخه چاپی

جوابیه شرکت پشتیبانی امور دام استان به خبر ایلام بیدار/

تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بر زمان و مقدار عرضه مرغ تاثیرگذار است

تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بر زمان و مقدار عرضه مرغ تاثیرگذار است
شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام اعلام کرد: عواملی همچون عدم تقاضا در بازار،قیمت پایین مرغ زنده و اعتراض تولید کنندگان در سطح استانها و به تبع آن تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بر زمان و مقدار عرضه مرغ منجمد تاثیر گذار می باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار،به دنبال انتشار خبر"سرنوشت سیب زمینی ها در انتظار 100 تن مرغ در ایلامدر پایگاه خبری ایلام بیدار،شرکت پشتیبانی امور دام استان جوابیه ای برای این پایگاه خبری ارسال کرد.

متن جوابیه شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام به این شرح است:

براساس خبر منتشر شده در آن سایت خبری در تاریخ 22/10/94 در خصوص مرغ های منجمد و براساس قانون مطبوعات،لازم است جوابیه این شرکت در خصوص خبر مزبور منتشر شود.

شرکت پشتیبانی امور دام کشور براساس قیمت های مصوب دولتی،مرغ مازاد در سطح استانها را خریداری و ذخیره سازی می کند.

از طرفی استانها براساس قیمت مصوب مرکز نسبت به فروش مرغ منجمد اقدام می نماید که البته در این میان عواملی همچون عدم تقاضا در بازار،قیمت پایین مرغ زنده و اعتراض تولید کنندگان در سطح استانها و به تبع آن تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بر زمان و مقدار عرضه مرغ منجمد تاثیر گذار می باشند،لذا در صورت مازاد مرغ منجمد براساس سیاست های کلی شرکت در سطح مرکز،این اداره کل با هماهنگی سازمان دامپزشکی نسبت به صادرات آن بصورت و یا تبدیل کنسرو مرغ و یا صنعتی(سوسیس و کالباس) اقدام لازم را بعمل می آوردکما اینکه هم اکنون بالغ بر 300000قوطی کنسور مرغ در سردخانه موجود می باشد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد