سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18256
|
08:38 - 1394/10/20
نسخه چاپی

واریانت سفید خانی، پروژه ای که با جان مردم بازی می کند

واریانت سفید خانی، پروژه ای که با جان مردم بازی می کند
با گذشت بک سال از شروع بکار پروژه واریانت سفید خانی در شهرستان سیروان ولی خبری از بهره برداری آن نیست.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیروان نوین، در دیماه سال 93 با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار ایلام کلنگ پروژه واریانت سفید خانی در شهرستان سیروان به زمین زده شد.

این پروژه که به منظور اصلاح و حذف نقاط حادثه خیر جاده ارتباطی لومار به کارزان و با اعتبار 15 میلیارد ریال شروع و به گفته مسئولان راه و شهرسازی در بازده زمانی 6 ماهه و حداکثر 9 ماهه به بهره برداری خواهد رسید اما یک سال از شروع بکار این پروژه می گذرد و خبری از بهره برداری آن نیست.

این پروژه امروزه تبدیل به یک معظل اساسی برای رانندگان و مردم شهرستان شده بطوریکه که بایستی از راه انحرافی استفاده کنند که به علت خاکی و نامناسب بودن خسارت فراوانی به وسایل نقلیه آنها وارد شده است.

از دیگر مشکلات این راه انحرافی عبور از کنار تپه ای بوده که با کوچترین بارش باران باعث ریزش آن و مسدود شدن مسیر می شود که این امر بارها باعث وحشت رانندگان در زمان ریزش آن شده است.

مسئولان به رغم همه وعده‌های خود برای بهره برداری این پروژه اما وعده های آنها هنوز عملی نشده و مشخص نیست که باید چند ماه دیگر صبر کرد که این پروژه به اتمام برسد ولی نیمه کاره بودن این جاده باعث به خطر افتادن جان مسافران می شود و مسئولان با اینکار لطفا با جان مردم بازی نکنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد