سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18240
|
09:05 - 1394/10/19
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد/

راه اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان امام خمینی(ره)

راه اندازی کلینیک ویژه در بیمارستان امام خمینی(ره)
دل پیشه گفت: در آینده نزدیک کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام با 18 متخصص راه اندازی خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، دکتر"علی دل پیشه" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، و تلاش های صورت گرفته در این زمینه، اظهار کرد:  اجرای طرح تحول نظام سلامت به جلوه ای از تلاش های دولت تدبیر و امید در سراسر کشور تبدیل شده و اجرای مطلوب این طرح عظیم و ماندگار، در جهت خدمت صادقانه به مردم خواهد بود.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت به میزان قابل توجهی دغدغه مالی بیماران را کاهش داده و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در جامعه را به خدمات حوزه سلامت بیش از پیش امیدوار نموده است.

 
دل پیشه با اشاره به افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) در روزهای آتی، گفت: این کلینیک با 18 متخصص در بخش های قلب، داخلی، اورولوژی، مغز و اعصاب، پوست و مو، چشم، زنان و زایمان، ارتوپدی، روانپزشکی و داروخانه به مردم خدمات دهی خواهد کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تصریح کرد: ثبت پرونده های بیماران و ارجاع آنان به سازمان های بیمه گر خوشبختانه از روند قابل قبولی برخوردار است و امیدواریم که با ادامه این روند شاهد همکاری و تعامل شایسته سازمان های بیمه گر در جهت پرداخت آنان به دانشگاه باشیم.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد