سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18217
|
07:08 - 1394/10/17
نسخه چاپی

تا پایان سال آینده/

همه مناطق آبدانان از گاز شهری بهره مند می شوند

همه مناطق آبدانان از گاز شهری بهره مند می شوند
مسئول اداره گاز ناحیه آبدانان گفت: تا سال آینده همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان از گاز طبیعی پاک بهره مند می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، مسئول اداره گاز ناحیه آبدانان اعلام کرد: از آغاز طرح گاز رسانی به این شهرستان تاکنون 4700 علمک گاز برای مکان های مسکونی نصب شده است.

سید علیرضا حسینی بیان کرد: به منظور تامین گاز شهری در شهرستان آبدانان تاکنون 280 کیلومتر خط انتقال و 180 کیلومتر شبکه داخلی در این شهرستان احداث شده است.

وی از اجرای 36 کیلومتر شبکه فلزی گاز رسانی در داخل شهر آبدانان خبر داد و افزود: اکنون دو گروه کارشناسی با استفاده از امکانات و تحهیزات فنی مهندسی مشغول اجرای عملیات آزمایش شبکه و نشت گیری خطوط فرعی و اصلی گاز در داخل و بیرون شهرهای آبدانان، سراب باغ و مورموری هستند.

مدیر ناحیه گاز آبدانان با اعلام تزریق گاز به 7 منطقه این شهر اظهار کرد: شبکه گاز مراکز بخش و روستاهای سراب باغ، مرکزی و مورموری نیز با 96 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می ردسد.

حسینی با دعوت از مردم محله های مختلف آبدانان به تهیه اشتراک و انشعاب گاز برای مصارف خانگی و تجاری اعلام کرد: تا سال آینده همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان از گاز طبیعی پاک بهره مند می شوند.



انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد