سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17406
|
12:22 - 1394/08/22
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در رزمایش بزرگ اربعین:

بسیج در اوج آمادگی برای اجرای فرامین رهبری است

بسیج در اوج آمادگی برای اجرای فرامین رهبری است
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: بسیج امروز در اوج آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها و فرمان‌هایی است که مقام معظم رهبری صادر می‌کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، سرهنگ "کرم رضا نصرالهی" فرمانده سپاه ناحیه آبدانان اظهار کرد: رزمایش دو روزه اربعین با حضور 2گردان بیت المقدس بسیج این ناحیه در جهت نمایش اقتدار بسیجیان در آبدانان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این رزمایش برنامه‌هایی چون  بازپس گیری ارتفاعات شمال غرب شهرستان از دست گروهک های معاند،امداد و نجات و کمک رسانی به مردم  تمرین و شبیه سازی شد.
وی بیان کرد: جابه‌جایی نیروها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن ، عملیات کمین و اصول پدافند غیرعامل از جمله اهداف نظامی این رزمایش اشاره کرد.
نصرالهی اظهار کرد: بسیج امروز در اوج آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها و فرمان‌هایی است که مقام معظم رهبری صادر می‌کنند.
وی اظهار داشت: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ملت نیازمند نیروی آماده و آبدیده است که امروز به شکر خدا این نیروها در بسیج وجود دارد.
به گزارش آبدانان خبر، رزمایش دفاع از کوی و برزن در منطقه عمومی قدس روستای چم کبود با شرکت گردان های بیت المقدس این شهرستان برگزار با هدف ارتقاء سطح آمادگی و توان رزمی نیروهای بسیجی به ویژه گردان های بیت المقدس و همچنین آشنایی با تاکتیک های مختلف نظامی، مقابل با بحران و حوادث طبیعی و دانش افزایی گردان ها برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد