سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17344
|
00:40 - 1394/08/18
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

84 درصد مصوبات ستاد انتخابات ایلام اجرایی شد

84 درصد مصوبات ستاد انتخابات ایلام اجرایی شد
حسین کلانتری بر سرعت بخشی زیرساخت ها برای انجام کارهای انتخابات در استان ایلام تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، نشست ستاد انتخابات شهرستان سیروان پیش از ظهر یکشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام، مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری ایلام، مدیرکل ثبت احوال ایلام، فرماندار سیروان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری سیروان برگزار شد.

حسین کلانتری، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام پیش از ظهر یکشنبه در این نشست گفت: وزیر کشور دستور لازم برای آغاز فرآیند انتخابات پیش رو را صادر می کند که در این خصوص باید تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز تا این زمان (20 آذر) آماده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی از 26 آذر و نامزدهای پنجمین دوره خبرگان رهبری از 28 آذر امسال خواهد بود.

وی افزود: تاکنون در این استان 16 نشست ستاد انتخابات برگزار شده که ماحصل این نشست ها 74 مصوبه بوده که 84 درصد از این مصوبه ها تاکنون اجرایی شده و 15 درصد هم در دست اقدام است و تنها یک درصد که آن مربوط به مشکلات ارتباطی در شهرستان سیروان بوده که هنوز برطرف نشده است.

کلانتری بیان کرد: فرمانداران و بخشداران باید تا پیش از آغاز فرآیند رسمی انتخابات در 20 آذر امسال نقاط ضعف و مشکلات حوزه های خود را شناسایی و رصد کرده و به ستاد مرکزی ارائه نمایند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی تاکید کرد: تمامی استان ها هم اکنون خود را برای برگزاری انتخابات آماده کرده اند، اما در استان ایلام با معضل و مشکلات وقوع سیل کم سابقه مواجه هستیم و پس از رهایی از این مساله باید خود را برای آیین های اربعین حسینی و استقبال از زائران آماده کنیم که این موضوع لزوم سرعت بخشی و برنامه ریزی در اجرای برنامه های انتخابات را دو چندان می کند.

وی با بیان اینکه از محل منابع تملک دارایی ها، اعتبار خوبی برای تامین تجهیزات مورد نیاز انتخابات در استان در نظر گرفته شده است، گفت: باید از این طریق برای سرعت بخشی در اجرای برنامه های انتخابات استفاده شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد