سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17184
|
12:36 - 1394/08/09
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

خدمات رسانی سپاه در بانبرز ایلام ادامه دارد

خدمات رسانی سپاه در بانبرز ایلام ادامه دارد
جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اقدامات صورت گرفته در بانبرز ایلام تا آرام شدن اوضاع منطقه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار "عبدالصاحب طهماسبی" جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار در خصوص روند کمک رسانی به سیل زدگان گفت: بدنبال نزولات آسمانی که متأسفانه منجر به جاری شدن سیل شد تعداد زیادی از مردم در محلات مختلف شهر ایلام با مشکلات بسیاری روبرو شدند.

وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه در همان شب اول ستاد بحران در سپاه استان ایلام تشکیل و تمام امکانات سپاه و بسیج اعم از نیروی انسانی و تجهیزات برای مهار سیل و کمک رسانی به سیل زدگان به محلات و مناطق استان گسیل یافت.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه مناطق مختلفی از شهر ایلام توسط سپاه پوشش داده شد افزود: یکی از مناطقی که با توجه به محرومیت و نوع بافت شهری آن دچار آسیب جدی شده بود محله بانبرز ایلام بود که براساس تصمیم سپاه و هماهنگی ستاد بحران استان این منطقه بصورت کامل جهت خدمات رسانی بهتر به سپاه امیرالمومنین (ع) واگذار و از همان ساعات اولیه اقدامات لازم در خصوص پاکسازی صورت گرفت.

طهماسبی ادامه داد: مهندسی سپاه در ابتدای امر با انتقال تمامی ماشین آلات راهسازی به این منطقه اقدام به پاکسازی، بازگشایی و ایجاد اصلاحاتی در کانالی که مسیل اصلی سیل بود، کرد و همچنین خیابانهای اصلی این منطقه نیز از وجود نخاله هایی که توسط سیل به منطقه آورده شده بود کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر اقدامات پاکسازی و بازگشایی معابر، بسیج سازندگی سپاه اقدام به توزیع نان، آب و همچنین سوخت برای اهالی بانبرز نمود تا از لحاظ تغذیه ای با مشکل روبرو نشوند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اعلام اینکه الحمدالله این اقدامات موثر واقع شده و مردم نیز از خدمات سپاه رضایت کامل دارند بیان کرد: همه این اقدامات تا آرام شدن اوضاع منطقه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش خود را داریم که تا فردا کار پاکسازی و بازگشایی تمام معابر و خیابان های آسیب دیده به اتمام برسد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد