سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17183
|
12:11 - 1394/08/09
نسخه چاپی

فرماندار دره شهر خبر داد

خسارت 500 میلیاردی سیل به زیرساخت های دره شهر

خسارت 500 میلیاردی سیل به زیرساخت های دره شهر
فرماندار دره شهر گفت: بارش باران در چند روز گذشته خسارات جبران ناپذیری به زیرساختهای عمرانی، تاسیساتی و کشاورزی این شهرستان وارد کرده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "خیراله گراوند" فرماندار دره شهر در خصوص خسارات سیل اخیر گف:  بارش بی سابقه و سیل آسا چند روز گذشته به بخش اعظمی از زیرساخت ها عمرانی، تاسیسات، ابنیه تاریخی، بخش کشاورزی، راههای ارتباطی روستاهای بخش مرکزی و بخش ماژین آسیب جدی وارد کره است.

وی اظهار کرد: هم اکنون اکثر راه های عشایری دره شهر و بخش ماژین نیز مسدود شده و تردد عشایر با سختی انجام می شود.

گراوند افزود: با توجه بحرانی بودن موضوع  تاکنون نشست های ستاد بحران به تناوب در این شهرستان برگزار شده و با همکاری و همفکری دستگاه های مسئول توانسیتم از بروز برخی آسیب ها جلوگیری یا حجم خسارت ها را محدود کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ خسارت جانی در شهرستان نداشته ایم، افزود: براورد اولیه خسارات وارد شده تاکنون بیش از 500 میلیارد ریال تخمین زده می شود که برای تامین آن نیازمند مساعدت دولت و ستاد بحران استان هستیم.

گراوند یادآور شد: با همت ماموران راهداری و دیگر دستگاه های مرتبط جاده های مواصلاتیدره شهر به ایلام، آبدانان و پلدختر باز است.

رئیس ستاد بحران دره شهر با بیان اینکه هم اکنون هیچ مشکلی از بابت قطع آب، برق، تلفن و گاز در این شهرستان وجود نداردخاطرنشان کرد: همه اعضاء ستاد بحران باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند. وی افزود: در زمان بحران مدیریت لازم است تا در حوادث کمترین خسارت را داشته باشیم.

پایان پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد