سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17150
|
11:21 - 1394/08/07
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

راههای مواصلاتی ایلام باز است/مردم از تردد در جاده حمیل خودداری کنند

راههای مواصلاتی ایلام باز است/مردم از تردد در جاده حمیل خودداری کنند
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تمام راه مواصلاتی در استان باز و تردد در آنها صورت می گیرد.

سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار در خصوص وضعیت راههای ایلام گفت: الحمدالله با تلاش های بی وقفه راهداران استان تمامی راههای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: نیروهای راهداری استان با تمام امکانات در تمام راههای آسیب دیده مستقر شده و نسبت به پاکسازی جاده ها اقدام و مسیرها را در اولین فرصت باز و آماده تردد می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص وضعیت جاده ایلام به مهران اظهار داشت: مسیر ایلام به مهران حدفاصل تونل راه کربلا بدلیل ریزش و همچنین رانش کوه برای مدت کوتاهی مسدود می شود که با همکاری نیروهای راهداری بازگشایی می شود و مشکل خاصی در این خصوص ندارد و تردد در هردومسیر این جاده امکان پذیر است.

میرجعفریان در خصوص سایر محورهای مواصلاتی استان گفت: تونل آزاد نیز در یکی از پیچ های منتهی به تونل برافر ریزش مسدود شده که با پیش بینی جاده فرعی و کنارگذر این مسیر نیز تردد با احتیاط صورت می گیرد.

وی افزود: در محور ایلام به حمیل در سمت ایلام مشکل خاصی وجود ندارد اما بدلیل خطرآفرین بودن این مسیر در سمت کرمانشاه و ریزش های متعدد کوه از مسافران و مردم درخواست داریم تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیر خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در پایان با اشره به اینکه ستاد بحران در این اداره تشکیل شده گفت: از مردم شریف ایلام تقاضا داریم از ترددهای غیرضرور در جاده ها اجتناب کرده و در صورت تردد ضمن حفظ خونسردی و صبوری با نیروهای راهداری و پلیس راه همکاری داشته باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد