سرویس: اقتصادی
کد خبر: 17142
|
12:36 - 1394/08/06
نسخه چاپی

با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد/

برپایی کارگروه کارآفرینی و اشتغال بسیج در ایلام

برپایی کارگروه کارآفرینی و اشتغال بسیج در ایلام
جلسه ویژه کارگروه کارآفرینی و اشتغال بسیج با محوریت اقتصاد مقاومتی در ایلام برپا شد.

به گزارشايلام بيدار، جلسه ویژه کارگروه کارآفرینی و اشتغال سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در این جلسه که اساتید دانشگاه ها، نمایندگان سازمان های مرتبط، بسیجیان فعال اعرصه اشتغال حضور داشتند، راهکارهای تقویت کارآفرینی و رفع موانع اشغال در استان مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از تأکیدات مهم این نشست طراحی زمینه ای برای علمی نمودن حل مشکلات مربوط به اشتغال و تولید از طریق ارتباط دوسویه با محققین، مبتکرین و نوآوران در سازمان های تحقیقاتی بود.

تأکید بر اجرای مشاغل تولیدی و خصوصا اجرای اقتصاد مقاومتی از دیگر موارد بیان شده در این نشست بود.

"محمد نصرالهی" مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در خصوص برپایی این کارگروه گفت: یکی از برنامه هایی که سازمان بسیج علمی به صورت جدی بدنبال آن بوده بحث خانه نخبگان بسیج است که اعضای آن از اساتید دانشگاه ها و مبتکرو خلاق و توانمندی هستند که در گوشه و اطراف مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری در حال فعالیت هستند.

نصرالهی اظهار کرد: این خانه بعنوان اتاق خانه فکر فعالیت های مخصوص خود را انجام می دهند و در این زمینه کارگروه های مختلفی شکل گرفته است.

این مسئول افزود: یکی از کارگروه هایی که خانه در آن فعالیت دارد کارگروه کارآفرینی و اشتغال است و این بر حسب ضرورت در استان راه اندازی شده است.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: رئیس و دبیر این کارگروه برای رسیدگی به شرح وظایف انتخاب شده اند و امید است با این کارگروه بتوانیم مشکلات و موانع اشتغال استان را پیدا و راه حل های مناسب برای رفع ان انجام دهیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد