سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17122
|
12:37 - 1394/08/05
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

رزمایش انتخابات در ایلام برگزار می شود

رزمایش انتخابات در ایلام برگزار می شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از برپایی رزمایش انتخابات در استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پانزدهمین نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را بکار بسته تا در سایه رعایت قانون زمینه حضور تمامی جریان ها و گروه های سیاسی را در کارزار انتخابات فراهم آورد تا شاهد حماسه سیاسی دیگری در کشور باشیم.

وی گفت: شور و نشاط در میان مردم و جریان های سیاسی مختلف در استان با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات روز بروز در حال افزایش است.
رئیس ستاد انتخابات استان ابراز داشت: در فاصله حدود چهار ماه تا زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، شاهد برگزاری نشست های متعددی توسط نامزدهای احتمالی در اماکن مختلف بویژه منازل بزرگان و معتمدین طوایف هستیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه وزارت کشور امسال اعتبار مناسبی را برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات در نظر گرفته و تلاش خواهیم کرد دستمزد مجریان و برگزار کنندگان را در کمترین فاصله زمانی پرداخت کنیم.
حسین کلانتری در ادامه ابراز داشت: 15 نقطه در مناطق دورافتاده استان با مشکل آنتن دهی روبرو هستند که با هماهنگی دفتر فنآوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات مشکل این نقاط نیز برطرف خواهد شد.
وی از برگزاری رزمایش انتخابات در کشور طی روزهای آتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که استان ایلام در این رزمایش بتواند توان خود را در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه به نمایش بگذارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد