سرویس: اقتصادی
کد خبر: 16999
|
07:21 - 1394/07/29
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

شكوفایی اقتصادی انتظار مردم در دوران پساتحريم است

شكوفایی اقتصادی انتظار مردم در دوران پساتحريم است
امام جمعه مهران گفت: شكوفايي اقتصادي انتظار مردم در دوران پسا تحريم است و اين وظيفه دولتمردان را سنگين تر كرده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آوای مهران، حجت الاسلام والمسليمن روح الله ولدبيگي امام جمعه مهران در نشست شوراي اداري مهران گفت:دوران پسا تحريم را سپري ميكنيم و مردم با همان قاطعيت مدافع برجام هستند تا مطلوب مقام معظم رهبري محقق و تمام تحريم ها برداشته شود.

وي اظهار كرد:رفاه اقتصادي كه مد نظر مردم در دوران پسا تحريم است وظيفه دولت را سنگين كرده است و مردم توقع دارند تا شكوفايي اقتصادي را شاهد باشند.
امام جمعه مهران تصريح كرد: دولتمردان از اين فرصت بايد استفاده كنند تا با همدلي و همكاري مردم معضلات و مشكلات اقتصادي مرتفع شود.
وي با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده براي برگزاري مراسمات عاشورا و تاسوعاي حسيني در شهر مهران افزود: در روز تاسوعا هيات ها و دستجات سينه زني از ميدان امام خميني (ره) تا مزار شهداي گمنام به عزاداري خواهند پرداخت و در روز عاشورا نيز دستجات مختلف با حضور در حرم امامزاده سيد حسن(ع) ضمن برگزاري عزاداري نماز ظهر عاشورا را در اين مكان مقدس برگزار خواهند كرد.
مراد ناصري فرماندار مهران نيز در اين نشست بر لزوم بكار گيري تمام مهمانسراهاي ادارات در جهت پذيرايي از زائران اربعين تاكيد كرد و گفت: تمام مهمانسراهاي ادارات بايد در خدمت پذيرايي از زائران عتبات عاليات قرار گيرد.
وي اظهار كرد: بنابراين مسوولان ادارات مهمانسراهاي خود را مجهز به وسايل گرمايشي و سرمايشي كنند.
فرماندار مهران تاكيد كرد: زائران نيز براي خروج از مرز بايد ويزا را به همراه داشته باشند و بدون داشتن ويزا نمي توانند وارد كشور عراق شوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب