سرویس: اجتماعی
کد خبر: 1669
|
12:53 - 1391/12/05
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع):

مسئولان ولایت پذیری را از رزمندگان کربلای 5 یاد بگیرند

مسئولان ولایت پذیری را از رزمندگان کربلای 5 یاد بگیرند
معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت:مسئولان ما باید ولایت پذیری را از رزمندگانی یاد بگیرند که در عملیات کربلای 5 در یک منطقه لو رفته با دستور ولایت فقیه دست به عملیات می زنند.

به گزارش ایلام فردا،یادواره 7000 شهید زن کشور و 322 شهید زن استان ایلام با حضور خانواده معظم شهیدان،مسئولان محلی امروز(شنبه) در ایلام برگزار شد.

در این یادواره سردار نورالهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع)،ضمن تجلیل از مقام شهیدان گفت:دوران طلایی دفاع مقدس ما از ایام الله اکبر انقلاب اسلامی است و نباید فراموش شود.

سردار نورالهی ضمن تجلیل از برگزاری یادواره های شهدا،این یادواره ها را از مهمترین راهها برای شناساندن رشادتهای ملت مقاوم ایران دانست و گفت:برگزاری یک یادواره با کیفیت و محتوای بالا می تواند ایستادگی ملت مقاوم ایران را برای نسل جوان بازگو نماید.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه جنگ تحمیلی علیه ملت ایران،جنگ نابرابری بود افزود:دشمن با تجهیزات و امکانات فراوان و برخوردار از حمایت قدرت های استکباری جنگی را علیه ملت ایران شروع کرد که این جنگ نابرابر و رشادتهای صورت گرفته در آن و نیز ایستادگی ملت ایران،اکنون در دکترین نظامی جهان مورد تحلیل قرار می گیرد.

وی ادامه داد:جنگ تحمیلی،جنگی نابرابر بود که درآن نکته های عبرت آمیز فراوانی در آن نهفته است و ما نباید رشادتهای و جانفشانی های صورت گرفته توسط رزمندگان اسلام را در چند جلد کتاب و سخنرانی جمع کنیم.

سردار نورالهی به توطئه های صورت گرفته علیه ملت ایران اشاره و ادامه داد:از اردیبهشت سال 58 تا الان 161 تحریم اقتصادی به تمام معنا علیه ایران صورت گرفته ،اما ملت ایران با ایستادگی و توکل برخدا بر همه این توطئه ها غلبه کرده است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) روحیه ایستادگی ملت ایران را الگو گرفته از خانواده های شهدا دانست و تصریح کرد:جانفشانی رزمندگان اسلام و نیز پایداری خانواده شهدا که در سایه تبعیت از ولایت فقیه صورت گرفته امروز الگویی برای ایستادگی ملت ایران است .

وی خطاب به مسئولان کشور گفت: مسئولان ما باید ولایت پذیری را از رزمندگانی یاد بگیرند که در عملیات کربلای 5 در یک منطقه لو رفته با دستور ولایت فقیه دست به عملیات می زنند.

پیش از سخنان سردار نورالهی،مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) و دبیر یادواره 7000 شهید زن کشور و 322 شهید زن استان،برگزاری جلسات،تالیف دو جلد کتاب با موضوع شهیدان زن،تشکیل بانک اطلاعات شهیدان زن استان،نام گذاری 126 حلقه صالحین به نام شهیدان زن استان را از مهمترین اقدامات جامعه بسیج زنان سپاه امیرالمومنین(ع) در سال 91 عنوان کرد.

در پایان این یادواره از خانواده های معظم شهیدان زن استان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب