سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16485
|
21:04 - 1394/07/02
نسخه چاپی

مدیر کل حج و زیارت استان ایلام:

تمامی زائران ایلامی در "منا" سالم هستند

تمامی زائران ایلامی در "منا" سالم هستند
مدیر کل حج و زیارت استان ایلام گفت:الحمد الله تمامی زائران ایلامی اعزام شده به عربستان در سلامتی کامل به سر می برند و اکنون در محل اسکان خود مستقر هستند.

غلامرضا مميز مدير کل حج وزيارت استان ايلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایلام بیداربا اشاره به  فاجعه مرگبار «منا»اظهار کرد:الحمد الله تمامی زائران ایلامی اعزام شده به عربستان در سلامتی کامل به سر می برند و اکنون در محل اسکان خود مستقر هستند.

وی گفت:زائران اعزامی استان ایلام،ان شاالله فردا نیز مابقی اعمال خود را در صحرای عرفات انجام خواهند داد و هیچ گونه مشکلی تاکنون در این زمینه گزارش نشده است.

ممیز ادامه داد:امسال 115زائر به همراه پنج نفر از عوامل كاروان‌هاي حج درقالب یک كاروان به سفر حج اعزام شده اند.

مدير کل حج وزيارت استان ايلام تاکید کرد: امسال در مناسک حج دو بار حوادث تلخی که سبب کشتار حاجیان شده، رخ داد و در ۹ سال گذشته چنین اتفاقاتی در عربستان به وجود نیامده بود، اگرچه بخشی از  این اتفاقات می تواند اتفاقات پیش بینی نشده باشد ولی ناتوانی دولتمردان عربستان در اداره خوب این مناسک را نمی توان نادیده گرفت.

وی تاکید کرد:همچنین دولت عربستان در مسائل داخلی از خودش ضعف نشان داد و سایر ملت ها از این ضعف ضربه خوردند و در خصوص حوادث مناسک حج امسال، دولت عربستان یک علامت سوال بزرگ روی کفایت و قابلیت خود برای اداره حج به جا گذاشته است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد