سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16450
|
09:07 - 1394/06/31
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت:حماسه 8 سال دفاع مقدس بدون شك يكي از مهمترين و ماندگارترين دوران تاريخ پر فراز و نشيب ايران است كه درسهاي زيادي به ايرانيان بخصوص نسل جوان ايران زمين آموخت و دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است.

عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارایلام بیداراظهار کرد:حماسه 8 سال دفاع مقدس بدون شك يكي از مهمترين و ماندگارترين دوران تاريخ پر فراز و نشيب ايران است كه درسهاي زيادي به ايرانيان بخصوص نسل جوان ايران زمين آموخت و دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است.

وی گفت:حضور پرشور جوانان ایرانی در جبهه های دفاع مقدس، جهانیان را به شگفت آورد و از آن مهمتر اداره جنگ توسط همین جوانان و پیروزیهای پی درپی توسط این جوانان،جهان را به لرزه انداخت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود:حماسه اي كه با وجود حمايت همه جانبه كشورهاي استكباري و اعراب منطقه و حتي سازمان هاي به ظاهر بي طرف بين المللي از رژيم متجاوز بعث عراق و مظلوميت و بي پناهي ملت ايران ،با پايمردي و جان فشاني جوانان با غيرت ايراني ، برگي بي بديلی از شجاعت و شهامت را در تاريخ كهن ايران زمين به يادگار گذاشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز هم همان شور و شعف زمان جنگ در بین جوانان ایلامی و ایرانی وجود دارد و همین شهادت طلبی جوان ایرانی است که استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: این دوران یادآور رشادتها و حماسه بزرگ ملت ایران است لذا می طلبد هرساله نسبت به گذشته برنامه های متنوع تری برای گرامیداشت این ایام برگزار گردد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد