سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16449
|
08:47 - 1394/06/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

روحیه مقاومتی ایران هیچگاه تغییر نخواهد کرد

روحیه مقاومتی ایران هیچگاه تغییر نخواهد کرد
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:باید بدانیم که دشمن اصلی ایران و اسلام آمریکا بوده و نباید فراموش کنیم امام خمینی (ره) نیز این دشمن دیرین را شیطان بزرگ خطاب کرد و این ادبیات مقاومت هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع و امنیتایلام بیدار، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح و بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس طلایه دار جنود اسلام بوده و یادآور روزهایی است رزمندگان اسلام با ایستادگی و مقاومت خود هیبت استکبار جهانی را به زیر کشیدند و توانستند پرچم پرافتخار اسلام و ایران را برفراز دنیا به اهتزاز درآورند.

وی اظهار کرد: عزت و آرامشی که امروز در کنار خود داریم حاصل جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان و شهدایی است که با حضور پرشور خود در جنگ ، مرگ را به سخره گرفتند و با ایمان و بالندگی و همچنین تدابیر هوشمندانه امام راحل (ره) راه پیروزی ها را هموار کنند و با شکست دشمن متجاوزگر حقانیت اسلام را به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: جنگ و دفاع مقدس مظهری از بارزترین صفاتی بود که انقلاب و نظام به آن می بالد.

سردار حسینی جنگ دیروز را تمام شده خواند و تصریح کرد: دشمنان ایران و حامیان عراق در جنگ در زمان حاضر با راه انداختن گروه های تکفیری در منطقه جنگی نیابتی را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: آمریکا و شرکای غربیش در تلاش هستند با راه انداختن درگیری هایی میان قومیت های جهان اسلام و به جان هم افتادن مسلمانان اسلام را تضعیف و به نابودی بکشانند اما غافل از این موضوع هستند که اسلام و مسلمان واقعی شکست را نمی پذیرند و با تمام قدرت در مقابل دشمنان به پیروزی می رسند.

وی در ادامه به پیشرفت های جوانان ایرانی در عرصه های مختلف اشاره و بیان داشت: ایران اسلامی توانسته است با توسعه و پیشرفت های علمی در همه حوزه های و همچنین ایستادگی و مقاومت در مقابل خواسته های دشمنان و استکبار به پیروزی رسیده و توانسته ابرقدرت های سیاسی و اقتصادی جهان را پای میز مذاکرات بکشاند.

این فرمانده نظامی با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان در هماوردی نابرابر در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و توانست حقانیت ایران را ثابت کند اما باید بدانیم که دشمن اصلی ایران و اسلام آمریکا بوده و نباید فراموش کنیم امام خمینی (ره) نیز این دشمن دیرین را شیطان بزرگ خطاب کرد و این ادبیات مقاومت هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

وی در بخشی پایانی صحبت های خود به گزینه های نظامی دشمنان اشاره و تأکید کرد: دشمنان اعلام می کنند که گزینه های نظامی برای ایران روی میز هست اما دشمنان بدانند که این ملت هیچگاه دست از مقاومت و ایستادگی دست نمی کشند و با تمام قدرت در مقابل هرگونه تجاوز و همجمه به ایران مقابله می کنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد