سرویس: اجتماعی
کد خبر: 14561
|
12:53 - 1394/03/18
نسخه چاپی

در گفتگوی ایلام بیدار با عضو شورای شهر عنوان شد/

پشت پرده افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در ایلام

پشت پرده افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در ایلام
هادی کرمی گفت: فرمانداری به بهانه افزایش قیمت بنزین نرخ کرایه را تغییر داد.

"هادی کرمی"، عضو شورای شهر ایلام، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایلام بیداردر رابطه با افزایش 15 درصدی کرایه نرخ تاکسی در ایلام اظهار کرد: به تبع هر سال براساس تورم، 15 درصد قیمت نرخ تاکسی ها با افزایش رو به رو بوده است.

وی گفت: اما همانطور که در ابتدای سال تصمیمی در رابطه با افزایش قیمت بنزین گرفته نشده بود لذا فرمانداری ایلام با این بیان که افزایش نرخ کرایه باید با افزایش نرخ تورم سالیانه باشد موافقت نکرد و همین که بنزین آزاد و گران شد به همین بهانه، نرخ کرایه تاکسی ها از سوی فرمانداری تأیید شد.

این عضو شورای شهر افزود: این مورد در ابتدای سال براساس تورم 15 درصدی در نظر گرفته شده بود، اما چون فرمانداری تأکید داشت که در طول یک سال نمی توان افزایش قیمت مجدد داشت، لذا مصوبه 15 درصدی افزایش نرخ کرایه که براساس تورم بوده را به افزایش قیمت بنزین مرتبط ساخت.

کرمی ادامه داد: از دیدگاه ما افزایش قیمت بنزین تورمی بوده اما از طرف فرمانداری به بهانه افزایش قیمت بنزین بوده و در نهایت چون تأیید نهایی را فرمانداری داشته باشد لذا فرمانداری زمانی که بنزین افزایش قیمت داد آن را تأیید کرد والا این مصوبه مربوط به اوایل امسال بوده است.

عضو شورای شهر ایلام بیان کرد: افزایش قیمت نرخ کرایه دو بار در طول سال باید بررسی شود که چه تأثیری در بازار رونق اقتصادی دارد و در این راستا هر دو طرف هم مردم و هم رانندگان تاکسی را در نظر گرفت تا باعث کاهش استفاده عمومی از ماشین های عمومی نگردد.

کرمی عنوان کرد: در صورت ایراد و انتقادها در این باره مصوبه در دستور کار شورا قرار می گیرد و در صورت لازم مصوبه جدید اعلام می شود.

وی در پایان از تلاش های مردم ایلام در مهار آتش سوزی های جنگل های ایلام قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب