سرویس: اقتصادی
کد خبر: 13959
|
08:45 - 1394/02/14
نسخه چاپی

با ورود شرکت چینی به استان صورت گرفت/

بررسی اتصال ایلام به شبكه سراسری راه آهن

بررسی اتصال ایلام به شبكه سراسری راه آهن
كارشناسان شركت پاورچاين چين به جهت بررسی اتصال استان به شبكه سراسري راه آهن وارد ایلام شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیایلام بیدار، كارشناسان شركت پاورچاين چين جهت بررسي توسعه راههاي استان ايلام و اتصال استان به شبكه سراسري راه آهن وارد ايلام شدند.

كارشناسان شركت مذكور به هنگام ورود به استان ايلام در جلسه اي با معاونين توسعه منابع،برنامه ريزي و امنيتي سياسي استانداري ايلام، مديركل راه وشهرسازي استان، مديركل امور آب استان، مشاور اقتصادي استاندار ايلام و جمعي از مسئولان استان ديدار كرده وبه تشريح برنامه هاي اين شركت در خصوص راه سازي، راه آهن و سد سازي پرداختند. 
مدير كل راه وشهرسازي استان در اين ديدار ضمن تشريح وضعيت راههاي استان ايلام، برنامه هاي اداره كل راه وشهرسازي و پروژه هاي در دست احداث گفت: استان ايلام پتانسيل بالايي براي توسعه همه جانبه به جهت برخورداري از موقعيت جغرافيايي، منابع نفت و گاز، نزديكي به مركز كشور عراق و عتبات عاليات و... دارد اما توسعه استان ايلام به مانند توسعه هر نقطه ديگر در گرو توسعه راههاي ارتباطي است.
مير جعفريان با اشاره به حجم زياد تردد در مسير 265 كيلومتري كرمانشاه به مرز مهران چهار خطه شدن اين مسير و در ادامه چهار خطه شدن مهران تا استان خوزستان ، و اتصال استان ايلام به شبكه ريلي كشور و در ادامه اتصال ريلي به كشور عراق را از اهداف اداره كل راه وشهرسازي استان عنوان كرد و افزود: اميدواريم با سرمايه گذاري شركتهاي خارجي بتوانيم به اين اهداف مهم در كمترين زمان ممكن جامه عمل بپوشانيم.
در پايان اين ديدار اوليه كارشناسان شركت پاور چاين به همراه مدير توسعه راههاي اداره كل راه وشهرسازي و كارشناسان اين اداره كل از مسير اتصال ريلي استان و مسير جاده اي ايلام به مهران و مهران به دهلران بازديد كرده و به بررسي توسعه اين محور پرداختند تا پس از جمع بندي نهايي برنامه هاي خود را ارائه نمايند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد