سرویس: اقتصادی
کد خبر: 13833
|
11:32 - 1394/02/06
نسخه چاپی

با هدف مبارزه با پدیده زمین خواری صورت گرفت/

تخریب تصرف عدوانی 9 هکتار از اراضی ایلام

تخریب تصرف عدوانی 9 هکتار از اراضی ایلام
مدیر کل منابع طبیعی استان از تخریب تصرف عدوانی 9 هکتار از اراضی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان ایلام، با هدف برخورد با پدیده زمین خواری اکیپی متشکل از رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایلام، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، رئیس بازرسی استان، مدیرکل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری استان، نماینده معاون حفاظت و امور اراضی، فرمانده یگان حفاظت استان و رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام به منطقه مله گون واقع در 20 کیلومتری شهر ایلام که در در محدوده پلاک 51 گاوز در حوزه استحفاظی شهرستان ایلام واقع گردیده، عزیمت و از منطقه بازدید به عمل آمد. 

براساس این گزارش، استان در طی سال‌های گذشته برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب و زمین‌خوار در منطقه مذکور اقدام به تصرف حدود 9 هکتار از اراضی با احداث باغ، حصارکشی و سنگ چینی نموده‌اند.

پس از مشاهده وضعیت موجود و با نیابت قضایی و با هماهنگی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام نسبت به تخریب تصرف عدوانی و غیرقانونی سنگ‌چینی‌ها و... اقدام گردید.

بدین منظور پس از قرائت دستور مقام محترم قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی سنگ‌چینی‌ها و فنس کشی‌ها و سکوهای ساخته‌شده با استفاده از یک دستگاه لودر تخریب و تجهیزات موجود در عرصه ازجمله تانکرهای نصب‌شده به‌وسیله جرثقیل و کامیون به محل پارکینگ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام منتقل گردید.

در ادامه اعضا بر عزم راسخ دستگاه متبوع خود مبنی بر برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی تأکید کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد