سرویس: اقتصادی
کد خبر: 13618
|
08:26 - 1394/01/25
نسخه چاپی

مسئول بسیج سازندگی ایلام خبر داد:

اختصاص 20 میلیارد اعتبار اقتصاد مقاومتی به آبدانان

اختصاص 20 میلیارد اعتبار اقتصاد مقاومتی به آبدانان
مسئول بسیج سازندگی ایلام از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار اقتصاد مقاومتی به آبدانان خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآبدانان خبر، "نصرت‌الله برزویی"، مسئول سازمان بسیج سازندگی ایلام در جلسه تعامل برنامه های بسیج سازندگی با ادارات و نهادهای شهرستان آبدانان گفت: سال گذشته اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بسیج سازندگی در استان ایلام هزینه شد، همچنین اعتبارات امسال بسیج سازندگی استان در مقایسه با سال گذشته از رشد 5 برابری برخوردار است که شاهد اجرای طرح‌های خوبی در استان خواهیم بود.

برزویی اظهار کرد: در بخش تسهیلات رشد 6 برابری و در بخش محرومیت‌زدایی‌رشد اعتبارات 4 برابری است. محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی از اولویت‌های طرح‌های بسیج سازندگی در استان ایلام است.
این مسئول با اشاره به اجرای موفق طرح‌های بسیج سازندگی به ویژه در زمینه پرورش مرغ محلی و پرورش قارچ در آبدانان، افزود: امسال پرورش ماهی سردآبی و گرم آبی از اولویت‌های طرح‌های بسیج سازندگی در این شهرستان است.
وی بیان کرد: مکانیسم‌های کارآفرینی و اشتغالزایی علیرغم پیچیدگی و درهم تنیدگی با مسائل اجتماعی، فرهنگ، سیاست و اقتصاد بسیار ساده و آسان می‌تواند بر زمینه‌ها و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان، نهادهای جوانان و تشکل‌های خودجوش و با رویکرد فرصت گرا و به‌عنوان یک فرصت در اختیار جوامع استوار گردد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی ایلام گفت: بسیج سازندگی شهرستان آبدانان بعنوان شهرستان الگو در سطح استان و کشور است.
وی گفت: امسال 20 میلیارد ریال اعتبار جهت اشتغالزایی و طرح های اقتصاد مقاومتی به شهرستان آبدانان تعلق خواهد گرفت که امیدواریم با هماهنگی و تعاملی که بین بسیج سازندگی  شهرستان آبدانان و ادارات این شهرستان وجود دارد مثمر ثمر قرار گیرد.
برزویی تصریح کرد: افرادی که مایل به پرورش ماهی هستند می‌توانند برای دریافت تسهیلات با سود 15 درصد از طریق بسیج سازندگی و بانک مهر بسیجیان در شهرستان اقدام کنند.
وی با تقدیر از فرماندار آبدانان به خاطر حمایت از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، افزود: هدف بسیج سازندگی کمک به دولت برای خدمت بیشتر به مردم است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد