سرویس: اجتماعی
کد خبر: 11388
|
16:23 - 1393/09/15
نسخه چاپی

مدیر حج و زیارت ایلام خبر داد/

پیش بینی خروج 700 هزار نفری از مرز مهران

پیش بینی خروج 700 هزار نفری از مرز مهران
مدیر حج و زیارت ایلام از پیش بینی خروج 700 هزار نفری از مرز مهران در ایام منهی به اربعین حسینی خبر داد.

"حسین عبادی" مدیر حج و زیارت استان ایلام در گفتگویی اختصاصی  با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران اظهار کرد: حضور گسترده مردم ولایتمدار و عاشق کشورمان در مرز مهران جلوه های بسیار زیبایی را در استان شهید پرور ایلام رغم زده است.

وی ادامه داد: مسئولان استان در تمامی نهادها و ارگان ها آماده شده اند تا بتوانند به خوبی از عهده میزبانی زائران حسینی برآیند.

عبادی تأکید کرد: در 48 ساعت گذشته بیش از 70 هزار زائر از مرز مهران خارج شده اند و پیش بینی می شود تا روز اربعین 700 هزار نفر از مرز مهران به عراق وارد شوند.

دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام عنوان کرد: لازم است زائرین حسینی برای تسهیل در امر خروج کشور از تجمع و عجله پرهیز کرده و اجازه دهند خدمتگزارن این عزیزان در وقت مشخص این کار را انجام دهند تا کار زائرین با وقفه و کندی مواجه نشود.

وی با اعلام اینکه زائرین به تدریج وارد شهر مهران شوند گفت: مردم عزیز کشورمان بدانند هیچ مشکلی برای خروج از کشور وجود ندارد و آنان می توانند به تدریج در مرز حضور یافته و برای حضور در مراسم اربعین حسینی به عراق وارد شوند.

مدیر حج و زیارت ایلام در پایان از تمامی نهادها، ارگان ها و سازمان های استان که در امر خدمات رسانی به زائرین حسین تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد. 

 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب