سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1000
|
11:03 - 1391/10/10
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

اربعین میراث گرانبهای امامان معصوم(ع) است

 اربعین میراث گرانبهای امامان معصوم(ع) است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اربعین فرهنگ و سنت ماندگار و میراث گرانبهای امامان معصوم(ع) است.

 

به گزارشایلام فردابه نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در جمع مردم مهران افزود: اهداف بزرگ عاشورا و قیام تاریخی امام حسین(ع) در زیارتنامه اربعین بخوبی بیان شده است.

وی اظهار کرد: اسلام دارای مناسبت های زیادی است که باید ارج نهاده شود.

امام جمعه ایلام اربعین را نقطه عطف عزاداری ها دانست و یادآور شد: اهل بیت(ع) اربعین را مهم دانستند تا یاد عاشورا و شهدای عاشورا زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به نقش مهم امامت و ولایت به عنوان اساس و خیمه دین اسلام افزود: نقش رهبری در جامعه اسلامی از زمان پیامبر اسلام(ص) و جنگ های صدر اسلام تا کنون بی بدیل بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استکبار جهانی پس از رحلت امام(ره) توطئه ها و دسیسه های فراوانی در داخل کشور برنامه ریزی کرده است و اتفاقات سال 88 در تهران یکی از این اهداف شوم استکبار و دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام لطفی افزود: فتنه 88 با پشتیبانی که داشت در واقع جنگ احزاب بود و استکبار با بکارگیری همه امکانات تبلیغاتی، پشتیبانی جنگ فرهنگی و نرم افزاری نتوانست کمترین خللی در اراده و ایمان مردم ولایتمدار ایران اسلامی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: تا وقتی انقلاب اسلامی وجود دارد و تا زمانی که امام هست و رهبری نظام هدایت انقلاب را بر عهده دارند استکبار جهانی و دشمنان دست از توطئه چینی و ستیزه جویی دست بر نخواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد