سرویس: سیاسی
کد خبر: 65085
|
10:28 - 1403/02/08
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام مطرح کرد:

تجلیل از ۸ معلم ایلامی در روز معلم

تجلیل از ۸ معلم ایلامی در روز معلم
مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام گفت: با اشاره به در پیش بودن ۱۲ اردیبهشت‌ماه (روز معلم) از هشت معلم نمونه ایلام تجلیل خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  علی درویشیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه در ایلام،اظهار کرد: با اشاره به در پیش بودن ۱۲ اردیبهشت‌ماه (روز معلم) از انتخاب هشت معلم نمونه ایلام تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام ادامه داد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی ایلام برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و غیره که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

وی یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش‌وپرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت‌گرفته است.

 درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان ایلام با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و غیره داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

 به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام، به‌منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستادهایی در مناطق مختلف آموزشی ایلام تشکیل و در حال برنامه‌ریزی و فعالیت هستند.

 وی از اعزام شماری از معلمان ایلام برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز ایلام برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب