سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65210
|
00:19 - 1403/02/16
نسخه چاپی

یادداشت؛

وعده های سر خرمن مدیران راه در دشت عباس تمامی ندارد

وعده های سر خرمن مدیران راه در دشت عباس تمامی ندارد
جناب استاندار ایلام که چندی پیش برای کم کاری در پروژه‌ای به مدیر کل راه استان تذکر جدی و اولتیماتوم داد، وقتش نرسیده فکری به حال مردم دشت عباس کنند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سیدمحمد نحابت در یادداشتی نوشت: صبح امروز تریلی حامل جو در بلوار نیمه کاره دشت عباس در اثر برخورد با چاله واژگون می شود.
حوادث مکرر در بلوار دشت عباس ، اعتراض شدید مردم آن شهر را به خاطر بی توجهی مسئولان دولتی به دلیل طولانی شدن عملیات اتمام این بلوار را به دنبال داشت.
با توجه به فصل برداشت گندم و حجم تردد ها در این مسیر، لازم است توجه جدی به این بلوار صورت گیرد اما این اتفاق رخ نداده است.
سوال اینجاست که جناب استاندار ایلام که چندی پیش برای کم کاری در پروژه‌ای به مدیر کل راه استان تذکر جدی و اولتیماتوم داد، وقتش نرسیده فکری به حال مردم دشت عباس کنند؟
چندی پیش نیز محموله ترافیکی سنگینی قصد عبور به شرکت های نفتی را داشت که نا استاندارد بودن بلوار تازه تاسیس سبب توقف چند روزه محموله در دشت عباس شد.
چند روز بعد تنها راه حل تردد محموله تخریب بلوار تازه تاسیس دشت عباس بود که سبب انتقاد مردم منطقه از این بی تدبیری ها شد.
مسئولین چند وقت پیش اعلام کردند که چند روز آینده این جاده آسفالت می شود اما اتفاقی رخ نداد.
از آن جایی که بر اساس اذعان مسئولان دولتی، مدیران ناکارآمد جایی در بدنه دولت سیزدهم ندارند، چه کسی پاسخگوی آبروی رفته نظام و بی اعتمادی های به وجود امده را خواهد داد؟
 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب