سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65294
|
11:13 - 1403/02/20
نسخه چاپی

با حضور جمعی از مسئولین صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجرهٔ طوبی

رونمایی از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجرهٔ طوبی
روز گذشته و در آستانهٔ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونین تعلیم‌وتربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، روز گذشته و در آستانهٔ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونین تعلیم‌وتربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ضمن تأکید بر لزوم استفاده هدفمند از تجارب و ایده‌های کنشگران حوزهٔ تعلیم‌وتربیت کشور افزود: اندوخته‌های ما در بسیج باید قوارهٔ علمی و هنری بگیرد که قابلیت دسترسی و بهره‌مندی داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام سجاد کریمی دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی نیز در سخنانی گفت: در سال قبل ۴۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های صورت‌گرفته و اخذ نظر اساتید، با اتخاذ رویکرد تخصصی بر آن شدیم که دومین جشنواره در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی و در قالب مکتوب برگزار شود.
 
کلیه فعالین تربیتی کشور می‌توانند با مراجعه به نشانی: @shajareyetoba در پیام‌رسان ایتا از جزئیات جشنواره اطلاع یابند.

 

انتهای خبر/ر
 

 

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب