سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65276
|
09:44 - 1403/02/19
نسخه چاپی

مدیرکل بیمه سلامت ایلام:

 ۵۳۰ میلیارد ریال بابت حمایت از بیماران پرداخت شد  

 ۵۳۰ میلیارد ریال بابت حمایت از بیماران پرداخت شد  
  مدیرکل بیمه سلامت ایلام با بیان اینکه ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند، گفت: بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت در ایلام پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«ایلام بیدار»،نورالدین رحیمیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار داشت: بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب‌العلاج و نادر در سال جاری از ۷۰ هزار میلیارد ریال به ۹۰ هزار میلیارد ریال افزایش‌یافته است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام بیان کرد: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار مرتبه بوده است، یادآور شد: بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

 رحیمی با بیان اینکه ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق است، گفت: یکی از خدمات ارزشمند در این دولت تأسیس صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج است که درگذشته تنها چهار بیماری، تالاسمی، دیالیز، ام اس و بیماری خاص حمایت می‌شدند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام با اشاره به اینکه در این دولت ۲۷ بسته خدمتی برای بیماران خاص تعریف شده است، افزود: براین‌اساس وقتی بیماری به مراکز درمانی مراجعه می‌کند هزینه درمان رایگان بوده و در بحث ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز حمایت‌های ۱۰۰ درصدی دررابطه‌با این بیماران انجام می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: بیمه سلامت به دنبال ارتقای خدمات برای افراد تحت پوشش است به‌طوری‌که در ایلام ۴۵۰ مرکز طرف قرارداد بیمه سلامت ایلام است.

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب