سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67537
|
00:17 - 1403/07/17
نسخه چاپی

فرماندار دره‌شهر خبر داد:

ارتقاء اینترنت در شهرستان دره‌شهر

ارتقاء اینترنت در شهرستان دره‌شهر
فرماندار دره‌شهر گفت: با اجرای پروژه فیبر نوری علاوه بر افزایش سرعت اینترنت خانگی، مشکل سرقت کابل‌ها نیز برای همیشه پایان خواهد یافت.

هوشنگ طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» به موضوع سرقت کابل‌های تلفن ثابت و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: یکی از معضلاتی که طی چند سال اخیر باعث گلایه شهروندان، به‌ویژه در روستاها شده، بحث سرقت کابل‌های تلفن ثابت است. این سرقت‌ها به قطع اینترنت خانگی منجر می‌شود و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود می‌آورد.

وی افزود: تهیه مجدد این کابل‌ها نیازمند اعتبار بالایی است و متأسفانه کابل‌های جایگزین نیز دوباره هدف سرقت قرار می‌گیرند. این وضعیت هم برای مخابرات و هم برای مردم ضررهایی به دنبال دارد.

 فرماندار دره‌شهر با اشاره به تلاش‌ها برای رفع این مشکل گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری مخابرات استان و شهرستان، مقرر شد تمامی روستاها زیرپوشش فیبر نوری قرار گیرند. این اقدام می‌تواند به طور چشمگیری مشکلات موجود را کاهش دهد.

این مسئول ادامه داد: با اجرای این پروژه، علاوه بر افزایش سرعت اینترنت خانگی، مشکل سرقت کابل‌ها نیز برای همیشه پایان خواهد یافت. هم‌اکنون اتصال برخی مناطق شهر به فیبر نوری آغاز شده است و امیدواریم به‌زودی تمامی روستاها نیز به این سیستم متصل شوند.

وی در پایان تأکید کرد: ما مصمم هستیم که با این اقدامات، کیفیت خدمات مخابراتی را بهبود بخشیم و از مشکلاتی که مردم در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بکاهیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد