سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67531
|
00:14 - 1403/07/17
نسخه چاپی

رئیس اداره صمت چرداول خبر داد:

اجرای طرح مشارکت مردمی نظارت بر بازار

اجرای طرح مشارکت مردمی نظارت بر بازار
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرداول از آغاز طرح مشارکت مردمی در بخش نظارت بر تولید و بازار خبر داد.

اسدالله حیدری‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» از آغاز طرح مشارکت مردمی در بخش نظارت بر تولید و بازار خبر داد و گفت: با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های اتخاذ شده، هدف ما جذب و گسترش نظارت‌ها و همگانی کردن مشارکت‌های مردمی است. ما می‌خواهیم از ظرفیت ناظران افتخاری اداره کل روابط عمومی و تشکل‌های مردم‌نهاد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بهره‌برداری حداکثری کنیم.

وی افزود: این طرح ملی ناظران در سراسر کشور اجرا می‌شود و از کلیه مردم شریف و انقلابی شهرستان چرداول درخواست می‌کنیم که در این طرح مشارکت کنند. تولیدکنندگان، اساتید دانشگاه، کنشگران اجتماعی، نخبگان، فعالان فرهنگی، بازنشستگان، خبرنگاران و کارکنان و مسئولان نهادها و ادارات می‌توانند با ما همراهی کنند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چرداول بیان کرد: هدف ما ارائه خدمات بهتر به مردم و انجام نظارت‌های مردمی دقیق و مؤثر است. این طرح به ما کمک می‌کند تا از سوءاستفاده احتمالی سودجویان جلوگیری کنیم و نظارت‌های مؤثری داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: مشارکت و همراهی مردم در این طرح بسیار مهم است و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم به بهبود وضعیت تولید و بازار در شهرستان چرداول کمک کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد