سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66683
|
11:52 - 1403/05/23
نسخه چاپی

 کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام:

هوای گرم از پنجشنبه وارد ایلام می شود

هوای گرم از پنجشنبه وارد ایلام می شود
کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام از استقرار موج گرمای هوا در این ایلام برای روزهای پایانی هفته جاری خبر داد و از زائران اربعین خواست در ساعات خنک هوا پیاده‌روی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  احسان احمدی نژادصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: جبهه هوای گرم از روز پنجشنبه وارد ایلام می شود و تا اوایل هفته جاری تداوم خواهد یافت.

 کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام افزود: در این مدت دمای هوای مناطق گرمسیر به ۵۰ درجه سانتیگراد و مناطق سردسیر هم به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 احمدی نژاد یادآور شد: باتوجه به اینکه موج گرما بر عراق نیز حاکم می شود از زائران خواست به منظور جلوگیری از گرمازدگی توصیه های هواشناسی را جدی بگیرند.

 وی ادامه داد: دمای هوای شهرهای نجف و کربلا نزدیک به دمای شهر گرمسیری مهران است و زائران در شهرستان مهران و در طول مسیر پیاده روی مسیرهای مهران تا کربلا و نجف در عراق از زیر سایبان های تعبیه شده طول مسیر تردد کنند.

 کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام بیان کرد: پیاده روی در ساعات اوج گرما و زیر نور مستقیم خورشید انجام نشود و در مدت پیاده روی از نوشیدنی های خنک جهت جلوگیری از گرمازدگی بنوشند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد