سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67518
|
10:53 - 1403/07/15
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد:

رفع تصرف ۱۰ هزار ۴۵۳ مترمربع اراضی ملی در ایلام

رفع تصرف ۱۰ هزار ۴۵۳ مترمربع اراضی ملی در ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف ۱۰ هزار و ۴۵۳ مترمربع از اراضی ملی و دولتی ایلام توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  فرشاد دوستی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: این میزان رفع تصرف اراضی ملی با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ایلام، به ارزش بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی با همکاری و همراهی دستگاه قضایی استان، نیروی انتظامی و دادستان ایلام انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال رفع تصرف فوری شده است.

دوستی تأکید کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای ایلام را دارند بایستی ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، استعلامات لازم دراین‌خصوص را کسب کرده تا در دام افراد سودجو و زمین‌خوار گرفتار نشوند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد