سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66362
|
12:56 - 1403/05/03
نسخه چاپی

فرمانده کل نیروی انتظامی خبر داد:

کنترل سارقان با پابند الکترونیکی در ایلام

کنترل سارقان با پابند الکترونیکی در ایلام
فرمانده کل نیروی انتظامی از اجرای طرح کنترل سارقان با پابند الکترونیکی بعد از اربعین امسال خبر داد و گفت: سارقان با چهار فقره سرقت و بیشتر به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند.

سردار احمدرضا رادان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: با اقداماتی که انجام شده و استقرار سامانه‌های هوشمند دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها به کمترین میزان خود رسیده و سارقان در کمترین زمان ممکن شناسایی می‌شوند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت‌گرفته امیدواریم که با مجازات‌های سنگین توسط قوه قضائیه و برخورد متناسب هزینه جرم آمار مجازات کاهش پیدا کند.

رادان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ما به مردم قول داده‌ایم که در مقابل اراذل‌واوباش و افرادی که قصد هنجارشکنی را داشته باشند باستیم، گفت: برخورد قاطع با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد و پلیس با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی را در دستور کار دارد.

 فرمانده کل نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنانش استان ایلام را یکی از استان‌های امن کشور دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان ایلام در مقوله سرقت کاهش چشمگیری داشته و به‌تبع آن در حوزه کشف سرقت‌ها نیز موفق عمل کرده است.

رادان از اجرای طرح کنترل سارقان با پابند الکترونیکی بعد از اربعین امسال خبر داد و گفت: سارقان با چهار فقره سرقت و بیشتر به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد