ایلام بیدار12:56 - 1403/05/03
فرمانده کل نیروی انتظامی خبر داد:

کنترل سارقان با پابند الکترونیکی در ایلام

فرمانده کل نیروی انتظامی از اجرای طرح کنترل سارقان با پابند الکترونیکی بعد از اربعین امسال خبر داد و گفت: سارقان با چهار فقره سرقت و بیشتر به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند.

سردار احمدرضا رادان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: با اقداماتی که انجام شده و استقرار سامانه‌های هوشمند دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها به کمترین میزان خود رسیده و سارقان در کمترین زمان ممکن شناسایی می‌شوند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت‌گرفته امیدواریم که با مجازات‌های سنگین توسط قوه قضائیه و برخورد متناسب هزینه جرم آمار مجازات کاهش پیدا کند.

رادان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ما به مردم قول داده‌ایم که در مقابل اراذل‌واوباش و افرادی که قصد هنجارشکنی را داشته باشند باستیم، گفت: برخورد قاطع با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد و پلیس با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی را در دستور کار دارد.

 فرمانده کل نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنانش استان ایلام را یکی از استان‌های امن کشور دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان ایلام در مقوله سرقت کاهش چشمگیری داشته و به‌تبع آن در حوزه کشف سرقت‌ها نیز موفق عمل کرده است.

رادان از اجرای طرح کنترل سارقان با پابند الکترونیکی بعد از اربعین امسال خبر داد و گفت: سارقان با چهار فقره سرقت و بیشتر به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند.

 

انتهای خبر/ر