سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67691
|
00:20 - 1403/07/27
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان چرداول مطرح کرد:

ساماندهی خودروهای سنگین در چرداول

ساماندهی خودروهای سنگین در چرداول
فرماندار شهرستان چرداول گفت: معضل خودروهای سنگین باعث مزاحمت‌هایی برای شهروندان شده و اعتراض مردمی را به همراه داشته به همین دلیل برای حل این معضل تمهیداتی اتخاذ شده است.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: معضل خودروهای سنگین باعث مزاحمت‌هایی برای شهروندان شده و اعتراض مردمی را به همراه داشته به همین دلیل برای حل این معضل تمهیداتی اتخاذ شده است.

 وی افزود: مالکان و رانندگان خودروهای سنگین باید در مدت ۱۰ روز، وسایل نقلیه خود را به پارکینگ‌های مشخص شده منتقل کنند. پس از این مهلت، هرگونه خودرو سنگین که در سطح شهر مشاهده شود، طبق قوانین مربوطه توقیف خواهد شد.

 فرماندار شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف حفظ زیرساخت‌های شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان صورت گرفته است. محمدی تأکید کرد که خودروهای سنگین می‌توانند آسیب‌های جدی به معابر و زیرساخت‌ها وارد کنند و بر اساس مصوبات شورای ترافیک، تردد و پارک این نوع خودروها در شهر ممنوع است.

 این مسئول از رانندگان خواست تا در راستای توسعه و بهبود شرایط شهری همکاری کنند و از پارک و تردد خودروهای سنگین در مناطق شهری پرهیز نمایند.

وی اعلام کرد: برنامه‌هایی برای اطلاع‌رسانی به مالکان خودروها در نظر گرفته شده تا همه از این تصمیم مطلع شوند و همکاری لازم را داشته باشند.

 محمدی ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهروندان، بتوانند شهری امن‌تر و مناسب‌تر برای زندگی ایجاد کنند.

انتهای خبر/ر



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد