سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6560
|
18:00 - 1393/01/14
نسخه چاپی

استاندار ایلام درگذشت " فرانکو الوندی"را تسلیت گفت

استاندار ایلام درگذشت " فرانکو الوندی"را تسلیت گفت
استاندار ایلام در پیامی درگذشت فرانکو الوندی از فعالان رسانه ای و مطبوعاتی استان ایلام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلام فردا،محمدرضا مروارید به مناسبت درگذشت فرانکو الوندی پیشکسوت مطبوعات استان ایلام در پیامی درگذشت این فعال رسانه ای را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:خبر درگذشت سرپرست نمایندگی روزنامه ابرار و پیشکسوت مطبوعات ایلام، مرحوم مغفور فرانکو الوندی موجب تألم و تأثر جامعه روزنامه نگاران ایران اسلامی و اینجانب شد.

مرحوم فرانکو الوندی نزدیک به پنج دهه از عمر با برکت خود را صرف اطلاع رسانی ، تعالی فرهنگ و پرورش روزنامه نگاران آن سامان نمود و به جامعه مطبوعاتی استان خدمات شایانی ارائه کردند.

اینجانب مصیبت وارده را به عموم مردم قدرشناس استان ایلام، روزنامه نگاران ، اصحاب رسانه و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و با آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزّز؛ علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرانکو الوندی از پیشکسوتان حوزه فرهنگ ایلام بود که پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش با علاقه مندی و شدت بخشیدن به فعالیت های خود در حوزه مطبوعات پیشینه خوبی از خود برجای گذاشته است.

الوندی همچنین پیش از انقلاب با وجود همه نارسایی ها و کمبودهایی که در بخش راه و وسایل ارتباط جمعی در استان غربی ایلام وجود داشت، با پذیرش نمایندگی هفته نامه ای که در آن زمان کیفیت بالا و مخاطبان چشمگیری داشت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استان سختی های بسیاری متحمل شد.

وی دیروز(13 فروردین )پس از تحمل مدت ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد