سرویس: اجتماعی
کد خبر: 64999
|
20:56 - 1403/02/02
نسخه چاپی

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ایلام برگزار می‌شود

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ایلام برگزار می‌شود
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» در استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ؛ «فریده الیاس پوریان» درباره  برگزاری دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت با عنوان «سهم من از جوانی ایران» اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ برگزاری رویداد ملی جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی جمعیت است، 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام بیان داشت: فراخوانی از سوی ستاد ملی جمعیت در بخش‌های هفت‌گانه خانواده، رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان با شاخص‌های مختلف اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد ملی به صورت استانی نیز در هفته ملی جمعیت ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت ماه نیز شرکت کنند.

وی بیان کرد: در بحث خانواده، مادرانی که دارای بیشترین فرزند باشند یا مادران دهه ۶۰ که حداقل چهار فرزند دارند یا مادرانی که با وجود مشغله‌های اجتماعی و فرهنگی، چند فرزند دارند با ارسال مدارک خود می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

الیاس پوریان تصریح کرد: در حوزه مدیران نیز کسانی که با اقدامات خلاقانه در حوزه جوانی جمعیت، کاری را به نفع جامعه و کارکنان انجام داده‌اند، می‌توانند در بخش های مرتبط شرکت کنند.

وی افزود: در حوزه نخبگان، پژوهش‌ها، تحقیقات و مقالات علمی و چاپ کتاب در موضوع جوانی جمعیت مد نظر است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد در حوزه رسانه اخبار و تولید محتوای مربوط به جوانی جمعیت، در حوزه دستگاه‌های اجرایی وظایفی که برای دستگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت تعریف شده و بیشترین اثرگذاری که دستگاه‌ها داشته‌اند و مجموعه فعالیت‌های که در حوزه جوانی جمعیت انجام شده است، می‌توانند به‌صورت همزمان در دو سطح ملی و استانی آثار خود را ارسال کنند.

الیاس پوریان با بیان اینکه داوری در سطح ملی و استانی به‌صورت جداگانه انجام خواهد شد، اضافه کرد: ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت ماه است و آیین تجلیل از برگزیدگان این رویداد در هفته جمعیت برگزار خواهد شد.

وی از علاقمندان خواست تا برای ارسال آثار در سطح ملی سایت www.jameyat.ir و برای ارسال آثار در سطح استانی به  شماره پیام‌رسان ایتا ۰۹۹۲۴۸۵۸۱۳۳ و شماره دبیرخانه رویداد ۰۸۴۳۳۳۳۴۲۹۵ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب