سرویس: سیاسی
کد خبر: 65224
|
14:43 - 1403/02/16
نسخه چاپی

امام‌جمعه ایلام:

نجاتگران هلال‌احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی دارند

نجاتگران هلال‌احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی دارند
امام‌جمعه ایلام گفت: نجاتگران هلال‌احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال‌احمر به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد، ضمن تبریک هفته هلال‌احمر به کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر استان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

کریمی‌تبار اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر مجموعه‌ای بانشاط، پر انرژی و تأثیرگذار است و نجاتگرانی که در حوادث و عرصه‌های پر خطر و در شرایط بحرانی حضور پیدا می‌کنند تا نجات‌بخش دیگران باشند، ایثارگر به‌تمام‌معنا هستند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: این روحیه ناجی و کمک به دیگران در شرایط بحرانی در هلال‌احمر وجود دارد و معمولاً کسانی که در این عرصه قرار می‌گیرند نگاهشان کمک به همنوعان است.

 وی با بیان اینکه کارکنان و نجاتگران هلال‌احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم و آمادگی جسمانی برای حضور امدادگران در شرایط سخت بحران و تخصص متناسب با مأموریت‌های محوله برای نجاتگران جمعیت هلال‌احمر بسیار مهم است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در ادامه گزارش کاملی از خدمات و فعالیت‌های بشردوستانه این جمعیت در سال گذشته و ایام نوروز ارائه کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب