سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65227
|
00:08 - 1403/02/17
نسخه چاپی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران:

مهران دارای ۵۶ واحد تولیدی صنعتی است

مهران دارای ۵۶ واحد تولیدی صنعتی است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران گفت: شهرستان مهران دارای ۵۶ واحد تولیدی صنعتی در حوزه جغرافیای شهرستان و نیز در شهرک صنعتی مشغول به فعالیت است.

فرزاد مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: شهرستان مهران دارای ۵۶ واحد تولیدی صنعتی در حوزه جغرافیای شهرستان و نیز در شهرک صنعتی مشغول به فعالیت بوده که از این تعداد ۵۴ واحد با اشتغال‌زایی ۳۷۳ نفر از جوانان منطقه در حال تولید و چهار واحد نیز غیرفعال هستند با این توصیف تعداد ۹۲/۸۵٪ از واحدهای تولیدی شهرستان مهران فعال و ۷/۱۴٪ غیرفعال هستند.

مرادی افزود: چهار واحد نیز غیرفعال بوده که در حال بررسی مسائل و رفع مشکلات این واحدها با طرح در جلسات کارگروه رفع موانع تولید شهرستان هستیم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره صمت و تلاش‌های صادقانه تعداد چهار واحد تولیدی دیگر که قبلاً" راکد بودند با میزان اعتباری بالغ بر ۹۸ میلیارد ریال در دولت محترم سیزدهم تزریق و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

مرادی واحدهای بزرگ و شاخص شهرستان را کارخانه آردسازی، کارخانه‌های تولید آجر، کارخانه تولید انواع گچ، کارخانه‌های تولید آسفالت، واحدهای تولیدی پلی‌اتیلن (با محصولات متنوع)، و... که از این تعداد پنج واحد تولیدی نیز محصولات خود را از طریق گمرک مهران به کشور عراق نیز صادر نموده‌اند.

این مسئول نیز خاطرنشان کرد: که این اداره آمادگی دارد تا در صورت نیاز هم شهرستانی‌های محترم به بازدید از این واحدهای تولیدی شهرستان به‌صورت تور و یا انفرادی هماهنگی لازم را به عمل آورد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب