سرویس: سیاسی
کد خبر: 65158
|
09:13 - 1403/02/12
نسخه چاپی

طی پیامی صورت گرفت:

تبریک فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام به مناسبت روز معلم

تبریک فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام به مناسبت روز معلم
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و پاسداشت مقام معلم پیام تبریکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در پیامی روز معلم را تبریک گفت. 


متن پیام؛ 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

فرارسیدن سالروز شهادت فیلسوف گران‌قدر استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و روز معلم فرصتی است برای گرامیداشت و تجلیل از مقام والای معلمان شریف و مؤمن که بااراده و عزم جهادی از سنگرهای دوران دفاع مقدس تا سنگرهای تربیتی و آموزشی امروز، در جهت شکوفایی و رشد ابعاد علمی و اخلاقی نوجوانان و جوانان این مرزوبوم تلاش و مجاهدت نموده‌اند. 

بی شک تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی از تعلیم‌وتربیت نسل جوان به‌عنوان نیروی پیش‌برنده کشور نشئت‌گرفته و در گام دوم انقلاب آموزش‌وپرورش نقش ویژه‌ای برای پاسداری از هویت ایرانی‌اسلامی نسل‌های آینده ایفا نموده و معلمان بسیجی و متعهد نیز با جهاد تبیین نقش ارزنده‌ای در مقابله با تهاجم فکری و روانی دشمنان بر عهده دارند.

اینجانب فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت مظلومانه استاد دانشمند شهید مرتضی مطهری (ره) و روز معلم که در نیروهای مسلح به هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است را به محضر خانواده بزرگ و نجیب معلمان در آموزش‌وپرورش، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج، دانش‌آموزان عزیز و همه دست‌اند کاران عرصه تعلیم‌وتربیت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار 

جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب