سرویس: استان ایلام
کد خبر: 65216
|
11:11 - 1403/02/16
نسخه چاپی

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح:

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شهدا هستند

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شهدا هستند
جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز بعد ۴۱ سال از انقلاب اسلامی با وجود تلاش‌های دشمن انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف نشد و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و مظهر قدرت کشور شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سید یوسف مولایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید فیضی زاده در روبه‌روی سپاه ناحیه ایلام گفت: انسان‌های بزرگی برای حفظ و نگهداشت و پاسداشت کشور خون خود را فدا کردند و باعث شدند تا به پیشرفت‌های امروز برسیم؛ بنابراین همهٔ ما مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.

وی افزود: شهید فیضی زاده در یکی از مشاغل سخت در دوران دفاع مقدس خدمت کرده و حماسه‌ها آفریده و در راه خدا قدم برداشت به همین دلیل ماندگار شد.

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این شهید و فرزندانش در دامان مادری انقلابی و ایمانی تربیت‌یافته‌اند و الگوهای نسلی انقلابی برای ما هستند.

مولایی گفت: باید توجه داشت شهید فیضی زاده دارای خصوصیات و صفات اخلاقی ویژه‌ای بود که بهره‌گیری از این خصوصیات برای نسل‌های آینده ضروری است.

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در دنیا انقلاب‌های بزرگی رخ‌داده که سرنوشت زمین را تغییر داده‌اند؛ مانند انقلاب حضرت موسی که فرعون را به زمین کشید و امروز انقلاب مصر که دچار انحراف شد که باید گفت انقلاب‌کردن راحت ولی حفظ انقلاب سخت است و نیازمند مردان بزرگ است.

وی بیان داشت: امروز بعد ۴۱ سال از انقلاب اسلامی با وجود تلاش‌های دشمن انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف نشد و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و مظهر قدرت کشور شهدا هستند.

مولایی خاطرنشان کرد: شهید فیضی زاده و یارانش پای انقلاب ایستادند و آمدن امروز پیامی دارد که مردم مواظب باشید که تلاش دارند دنیا و آخرت را از شما بگیرند.

جانشین تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عطر دل‌انگیز وجود این شهید در فضای استان ایلام پیچیده و حضور مردم بار دیگر این نکته را یادآور شده که ایلام یک دژ مستحکم در برابر تهاجم دشمنان است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب