سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64998
|
18:02 - 1403/02/02
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

آینده کشاورزی در دهلران روشن است

آینده کشاورزی در دهلران روشن است
معاون استاندار ایلام گفت: با توجه به توسعه کشاورزی در دهلران و دشت عباس، آینده‌ای درخشان برای کشاورزی دهلران پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «لطیف صادقی» در جشن شکرگزاری برداشت گندم در دشت عباس با اشاره به خدمات نظام و دولت، برای ارتقا سطح تولید و حمایت از کشاورزان، اظهار کرد: عملیات اجرایی سد "میمه" در شهرستان دهلران با تخصیص یکهزار و ۹۰۰میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی، پیشرفت ۷۵درصدی دارد که بهره‌برداری از این سد، تحول بزرگی را در کشاورزی دهلران ایجاد خواهد کرد.

معاون استاندار ایلام به نقش مهمی تکمیل سامانه گرمسیری در توسعه بخش کشاورزی در استان و به ویژه در دهلران اشاره و گفت: با تکمیل این سامانه و تامین آب کشاورزی در منطقه، ۱۰۰ هزار تن به تولید گندم دهلران افزوده خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران خاطرنشان کرد: مطالعات اولیه سد "چیخاب" در این شهرستان انجام شده است که با توجه به توسعه کشاورزی در دهلران و دشت عباس، آینده‌ای درخشان برای کشاورزی دهلران پیش بینی می شود،بی شک دهلران در بخش کشاورزی قطب تولید و اشتغال در استان است و البته خدمات دولت در این بخش قابل تحسین است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب