سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64633
|
00:20 - 1403/01/10
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می‌دهد؛

تولید حلقه اتصال اقتصاد و پیشرفت

تولید حلقه اتصال اقتصاد و پیشرفت
برای دستیابی اقتصاد مطلوب راهکارها و کلیدواژه‌های مختلفی وجود داشته اما هیچکدام به اندازه و اهمیت تولید نیستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، اقتصاد از موضوعاتی مهمی بوده که علاوه بر اهمیت آن برای مردم ، برای دولت‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که نیل به اهداف هردو طرف بسته به آن داشته است.
توجه به این مقوله نیز به امروز و دیروز و سال‌های گذشته نبوده و انسان‌ها به نوعی از ابتدای خلقت به آن وابسته بوده و در تلاش بوده تا از این طریق بهترین رفاه را کسب نمایند.
برای دستیابی اقتصاد مطلوب راهکارها و کلیدواژه‌های مختلفی وجود داشته اما هیچکدام به اندازه و اهمیت تولید نیستند که از همان ابتدا نیز مورد توجه بوده است.
تولید در اقتصاد نقش مهمی را ایفا کرده و اگر بخواهیم به سطح مطلوبی از رفاه اقتصادی در جامعه دست‌یابیم هیچ راهی جز توجه و افزایش تولیدات نخواهد بود.
  اقتصاد ایران در سال‌های اخیر به جهت دلایل متعددی از جمله تحریم‌ها و ناکارآمدی در تلاطم بوده و مشکلاتی در حوزه معیشت نیز برای مردم به وجود آمده است.
رهبر فرزانه انقلاب در سلسله نامگذاری‌ سال‌ها اهمیت اقتصاد را بخوبی درک نمودند بطوریکه شاهدیم در ۱۶ سال اخیر ، عنوان اقتصاد یا مشتقات آن از مهمترین موضوعات بوده و همیشه به آن‌ توجه داشتند.

تولید نقش بی‌بدیلی در اقتصاد دارد
 محمد بیانی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در خصوص اهمیت تولید در اقتصاد گفت: تولید ، اشتغال و پیشرفت اقتصادی سه حلقه اساسی و بی بدیل بوده که انجام درست و به موقع آن قدرت و سلطه یک نظام را در جهان تضمین کرده و از طرفی رفاه در جامعه را بدنبال خواهد داشت.
این کارشناس اقتصادی بیان داشت: اهمیت تولید بیش از سایر بخش‌ها بوده چرا که با شروع تولید دو موضوع بعدی به دنبال آن حرکت کرده و به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
وی اظهار داشت: توجه به مقوله مهم و اساسی تولید از دیرباز مورد توجه همه اندیشمندان بوده چرا که تولید درست و معقول زمینه ساز پیشرفت همه بخش‌های جامعه خواهد بود.
بیانی تصریح کرد: الحمدالله در این دولت شاهدیم که رئیس جمهور به خوبی این مهم را درک کرده و با وارد کردن مراکز تولیدی که سالیانی از خاک خوردن آنها گذشته به مدار ، سطح اشتغال در جامعه و به طبع رضایتمندی مردم را بالا برده است.

مشارکت مردمی حلال مشکلات اقتصادی

اقتصاد همیشه نقطه ضعف دولت‌ها بوده و رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی ۱۴۰۳ به خوبی به آن اشاره داشتند و تنها راهکار حل مسائل اقتصادی و همچنین افزایش سطح رضایتمندی و رفاه مردم را در تولید با همکاری و مشارکت مردم دانستند.
هرچند این موضوع و اهمیت آن از دید دشمنان نظام و انقلاب پنهان نبوده و در این سال‌ها از کمترین فشارها بر اقتصاد ایران کوتاهی نکرده و تمام تلاش خود را برای زمین زدن تولید در کشور بکار گرفته و با هدف قرار دادن معیشت مردم به دنبال زنین زدن این انقلاب بوده و هستند.
می‌طلبد دولتمردان و البته مردم که یکی از کلیدواژه‌های اصلی صحبت‌های رهبری نیز بوده بیش از گذشته پای کار آمده و ضمن مقابله با نقشه شوم دشمنان ، ایران اسلامی را جهان با قدرت نمایان کرده تا به عظمت وجود مردم در کنار دولت پی ببرند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب