سرویس: سیاسی
کد خبر: 65087
|
12:56 - 1403/02/08
نسخه چاپی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

خدمت در بنیاد شهید به‌مثابه فعالیت در میدان ایثار است

خدمت در بنیاد شهید به‌مثابه فعالیت در میدان ایثار است
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم، به‌مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد سبحان حسنی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تصریح کرد: خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم، به‌مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی بیان کرد: بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و... به جامعه هدف، نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

 حسنی تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

 حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاها را برطرف کنیم.

 وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب